woensdag 31 december 2014

Nieuw Jaar, Nieuwe Slaapkamer !

Vannacht slapen Marco en ik in een nieuwe slaapkamer (geen foto, want de muren moeten nog worden gerestyled). Björn slaapt nu weer in de kamer waar hij sliep toen wij in dit huis kwamen wonen. Samen met Marco heeft hij de verkamering gedaan.
Ik wilde dit heel graag omdat onze overburen, in het weekend, op tijdstippen thuis komen, waarop Björn ook thuiskomt. De overburen zijn  niet zo geruisloos als dat Björn is. Ik wordt dan wakker en val niet meer in slaap.
Nog één kamer te gaan, en dan hebben Marco en ik alle kamers beslapen in ons enorme, fijne, mooie huis aan de Wilmkebreekpolder. We gingen van de zolder, met sterrenhemel, naar de kelder waar het in de zomer koel, in de winter lekker warm en vooral heel stil was.
Toen, alweer heel veel jaren, op de tweede verdieping. Eerst aan de rumoerige voorkant en nu aan de rustige achterkant.
Het enige wat ik mis is een WC-tje. Maar, die trap houdt me waarschijnljk wel fit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Visit Berta Drost's profile on Pinterest.