dinsdag 15 juli 2014

Progressive Freezer Pop Maker

De Progressive Freezer Pop Maker stond al een paar jaar op mijn verlanglijstje. Op Pinterest zie ik regelmatig de meest geweldige ijslollies voorbij komen, die daarmee gemaakt zijn. Maar het ding is alleen in de USA te koop. Je kunt hem bestellen bij Amazon. Door de verzendkosten wordt het dan wel erg duur. En als je pech hebt mag je ook nog eens invoerrechten betalen. Hij bleef dus op het verlanglijstje ...  Ik heb natuurlijk weleens een 'nepper' gekocht bij Xenos, Action, Hema enz, maar dat was het toch niet.
Maar gisteren appte Jos een foto van zichzelf met 'Progressive Freezer Pop Maker'



 en ik mocht hem op komen halen !!!

Dit zijn de eerste IJsjes




Ik had niet zoveel in huis. 

Maar Citroen en Carvan Cevitan Citroen 
is er bijna altijd.

Lekker fris !

Volgende keer met een scheut Limoncello ...


Dankjewel Jos X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Visit Berta Drost's profile on Pinterest.